Tuesday, November 15, 2011

biskut Marie...

mesti org yg baca dah pikir pelik bila aku guna tajuk biskut marie... kn kn kn??
emmmm... aku guna tajuk ni utk describe diri aku sndri dlm bidang blogging ni...
biskut marie... kejap ade kejap takde....
macam2 btol la.....

bukan ape... aku skarang agak busy dgn study, kwn2, family dan lain2..... al-maklum la....
aku ni underdog je... tambah2 laptop pun takde... bukan org kaye nk beli laptop masa tak perlu...
no need laptop for the time being.... internet access pun dok bantai kwn2 pnye je.. hehehe...

fb??? emmmm.... on9 gak la kadang2... slalunye on9 kejap je... thats why tak sempat nak bukak blog sebagainye.... posting a new post need plenty of time to attract the readers.... kalo stakat tulis sciput je... takkan ade org nak bce... ye dak?????

aku actually takde topik utk dibincangkan..... blog aku ni bkn utk omong2 kosong.... mgkn akan ade pengisian.. cerita2 n pengalaman aku yg korg sbgai readers boleh ambik pedoman....
kadang2 bloggers ni banyak pikir ble nk tulis sesuatu.... kalo la dorg tak pikir... alamat mengamok la readers yg tak puas hati....

kpda readers.... korg kne gak paham... kadang2 blog ni bloggers guna utk luahkan perasaan dorg....
korg jgn condemn bloggers plak... dorg penat2 tulis nk legakan hati dorg yg tgh mengalami masalah....
think before you act..... dont act like you have no brain.....

utk post ni... aku nak mntak maaf kt bdak2 yg follow blog aku.... mgkn korg dah bengang taknak bce blog aku... tapi ape kan daya... aku bkn 24/7 dpan pc..... so skarang ni.. aku akn mula blogging slow2... aku akn try wt blog aku ni interesting la... any topics.... papehal korg comment la.... yg penting... aku takkan masukkan unsur2 politik dalam blog aku.... kang kena saman tak pasal2..... :P

ok la... walaupun agak pendek blog aku kali ni... aku undur diri dulu la.... buat followers yg dah lame.... troskan follow blog ni.... tak rugi ape2 pun... korg follow aku... aku akn cube follow update korg.....
ok... ciao.... aufwiedersehen....

No comments:

Post a Comment