Monday, February 28, 2011

NiCE SuNdAY!!!

HAPPY HAPPY HAPPY... bangunkah tidurkah aku.... hahah... pagi2 lagi aku dah mandi... AL-MAKLUMLAH aku ada kelas motor pagi ini... sebab esok nak test dengan JPJ... Aduyai.. punye nak cepat.. Aku breakfast makan COCO CRUNCH je pagi ni... air plak minum nutrigen... sangat simple aku punye breakfast... tapi boleh la stakat nak isi perut... hahaha... yg penting aku tak lapar mase tengah bawa motor...
dalam pukul 8.30... cikgu driving school aku datang jemput... ALHAMDULILLAH takde la lame sangat aku tunggu...

sampai kat akademi memandu kotaraya.. aku terus ke kaunter utk mendaftar latihan motosikal... sesi aku pukul 10-11 pagi... huhuhu... ALHAMDULILLAH awl gak latihan tu... sambil menunggu.. aku borak2 je dengan wafi bizami yg merupakan rakan sekolahku... borak yg ntah pape.... tup tup dah pukul 10.15... aku pun pegi la kat cikgu yg panggil nama aku... hahah... ape lagi... terus sambar motosikal cam rusa masuk kampung la aku.... bajet nak motosikal baru la katekan...haha... naek la aku motor itu dengan selamba...
malangnya.. sempat 3 kali pusing je... agak banyak la bagi yg baru  belajar... ALHAMDULILLAH takde masalah... INSYAALLAH esk aku lulus dengan mudah.... AMINN

Balik umah dah tengah hari... nak tidur aku plak tak suke... ape lagi... komputer la aku punye keje.... bak kata org kampung aku... maen pesbuk... hahaha.... makcik jual sayur pun tau.... azan zohor telah berkumandang menandakan masuknye waktu solat zohor... ALHAMDULILLAH sekali lg... hidup lame gak aku ni... Petang ni agak boring skit.. aku chatting ngan fatin nasyuha... hilang la gak boring aku... ntah ape aku nk buat sebenarnya aku pun tak tau.. haha...

masa berlalu dengan pantas.. maghrib dan isyak telah pun berlalu... aku pun selambe tengok cerita MERLIN kat TV3... nothing to do... just TV, INTERNET and FOOOOOOOOOD!!!! hahahaha... makan banyak pun belum gemuk.... ape la metabolism badan aku ni... agak tinggi rupenya.... huhuh.... then aku sambung chatting ngan aten lg.... sedihnye dengar cerita dia... huhuhu... tisu dah abes skotak... hahah.. aku tak nanges pun...
pastu ngumpat2 cam pompuan... haha... actually bukan ngumpat... bercerita la... hahahah.. ape punya orang la aku ni...

jam dah tunjuk pukul 12.30.... aku pun dah ngantok... esok test JPJ... nak kena bangun awal....
So... aku berundur dulu dari medan blogging ini.... CHILL :-)

AKU SAYANG FAMILY AKU
AKU SAYANG KAWAN AKU
TAPI YANG AKU PALING SAYANG ADALAH DIA YG MENCIPTAKAN AKU

No comments:

Post a Comment