Thursday, February 24, 2011

PengEmbaraaN bermuLA!!!

Setelah beberapa kali aku cuba menulis blog... akhirnya aku memutuskan utk meneruskannya...
kalau tak silap aku la... ini dah kali ketiga aku tulis blog.. yg laen semuanya tak menjadi... ntah nape aku pun tak penah tau... mungkin sibuk.. .takde masa... or memang aku ni malas gile nak menaip... blog ni akn menjadi macam jurnal aku aka diari aku la kot...

by the way... blog aku ni mungkin akan bermula dengan cerita2 yg agak membosankn... tapi
aku akan cuba sedaya upaya utk update blog ni dengan lebih ceria... algipun aku masih baru dengan blog ni...
just tengok2 je... nanti aku akan kaji dengan lebih mendalam...

ok... pengembaraan aku dalam blog ni dah kire bermula la... anyway... my real name is Ahmad Faiz Safwan Bin Noor Azahan... I was born in 1993, kota bharu, kelantan... people usually call me faiz but you can call me sam if you want to....

so... i will start my blog as soon as possible... hope you GUYS n GIRLS enjoy reading it...
hahaha.... cakap omputeh plak aku ni.. ntah btol ntah salah grammar aku tu... macam ape2 ntah...
anyway.. sorry aku punye writing tak formal... ini hanya permulaan.... aku akan cuba update setiap hari sekiranya aku mampu...

SO........... KITA ENJOY!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment